Ce mare eşti!

uimit rostesc

How Great Thou Art - Ce mare eşti (Newsong)

Jurnalul lui Mitrut; , ; 14:58


O Lord my God! When I in awesome wonder
Consider all the works Thy hands have made.
I see the stars, I hear the rolling thunder,
Thy power throughout the universe displayed.

|: Then sings my soul, my Saviour God, to Thee;
How great Thou art, how great Thou art! :|

When through the woods and forest glades I wander
And hear the birds sing sweetly in the trees;
When I look down from lofty mountain grandeur
And hear the brook and feel the gentle breeze:

And when I think that God, His Son not sparing,
Sent Him to die, I scarce can take it in;
That on the cross, my burden gladly bearing,
He bled and died to take away my sin:

When Christ shall come with shouts of acclamation
And take me home, what joy shall fill my heart!
Then I shall bow in humble adoration,
And there proclaim, my God, how great Thou art!
O, Doamne mare, când privesc eu lumea,
Ce ai creat-o prin al Tău Cuvânt,
Fiinţele ce-mpodobesc natura
Cum le-ntreţii cu braţul Tău cel sfânt:

|: Atunci Îţi cânt, Măreţ Stăpânitor:
Ce mare eşti, ce mare eşti! :|

Privirea când mi-o-nalt şi văd minunea:
Mulţimea astrelor ce-alerg pe cer,
Măreţul soare, cât şi blânda lună,
Plutind, ca mingi de aur, prin eter.

Când întâlnesc pe Domnu-n Cartea Sfântă
Şi când zăresc mulţimea de-ndurări;
Pe-ai Săi aleşi cum i-a iubit într-una
Şi i-a condus prin binecuvântări.

Şi-l văd pe Domnul pe pământu-acesta
Ca serv, dar plin de dragoste şi har.
Zăresc în duh amara-I suferinţă
Şi mântuirea ce mi-o dă în dar.

Când mă apasă sarcini mari şi grele,
Când trist mi-e sufletul pân' la mormânt,
El se apleacă plin de mângâiere,
Mă face liber de-orice legământ.

Când Domnul Sfânt va reveni-n mărire
Şi când voi sta uimit în faţa Sa,
Eu voi striga în sfântă adorare:
"Ce mare eşti, ce mare-i slava Ta!"

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu